SSB - Bezirk BurggrafenamtPasseierAktuell

UNSERE MEINUNG . Legen ein klares Bekenntnis zur Heimat Tirol ab, bewahren Tradition und Brauchtum. Wir stellen uns den Auseinandersetzungen unserer Zeit, ohne zu vergessen was uns die Geschichte gelehrt hat. Wir sind das politische Gewissen des Landes, welches überparteilich die Interessen der deutschen und ladinischen Volksgruppe vertritt. Keine Aktuellberichte in dieser Ansicht. Tiroul - Online Lexikon. Share this on Facebook. Add this to Google Bookmarks. Share this on Linkedin. Post this to MySpace.

OVERVIEW

This web page schuetzen-burggrafenamt.org presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the better). We have scanned thirteen pages inside the web page schuetzen-burggrafenamt.org and found one website linking to schuetzen-burggrafenamt.org. There are two contacts and addresses for schuetzen-burggrafenamt.org to help you correspond with them. There are five social networking accounts possessed by schuetzen-burggrafenamt.org. This web page schuetzen-burggrafenamt.org has been online for seven hundred and twenty-seven weeks, six days, eighteen hours, and fifty-one minutes.
Contacts
Locations
Online Since
Jul 2010

SCHUETZEN-BURGGRAFENAMT.ORG RANKINGS

This web page schuetzen-burggrafenamt.org is seeing varying amounts of traffic through the year.
Traffic for schuetzen-burggrafenamt.org

Traffic ranking (by month) for schuetzen-burggrafenamt.org

Traffic ranking by day of the week for schuetzen-burggrafenamt.org

SCHUETZEN-BURGGRAFENAMT.ORG HISTORY

This web page schuetzen-burggrafenamt.org was first filed on July 27, 2010. As of today, it is seven hundred and twenty-seven weeks, six days, eighteen hours, and fifty-one minutes old.
REGISTERED
July

LENGTH OF LIFE

YEARS
MONTHS
DAYS

WHAT DOES SCHUETZEN-BURGGRAFENAMT.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of schuetzen-burggrafenamt.org Mobile Screenshot of schuetzen-burggrafenamt.org Tablet Screenshot of schuetzen-burggrafenamt.org

CONTACTS

Andreas Leiter

Noerderstrasse 35

Marling, 39020

IT

Effekt! GmbH

Elmar Thaler

Fleimstalerstrasse 4

Neumarkt, 39044

IT

SCHUETZEN-BURGGRAFENAMT.ORG HOST

I caught that a single page on schuetzen-burggrafenamt.org took two thousand eight hundred and fifty-nine milliseconds to stream. I could not observe a SSL certificate, so I consider this site not secure.
85.13.146.120

NAME SERVERS

ns5.kasserver.com
ns6.kasserver.com

I caught that this domain is utilizing the Apache server.

SSB - Bezirk BurggrafenamtPasseierAktuell

DESCRIPTION

CONTENT

This web page states the following, "Legen ein klares Bekenntnis zur Heimat Tirol ab, bewahren Tradition und Brauchtum." We viewed that the web page also said " Wir stellen uns den Auseinandersetzungen unserer Zeit, ohne zu vergessen was uns die Geschichte gelehrt hat." It also said " Wir sind das politische Gewissen des Landes, welches überparteilich die Interessen der deutschen und ladinischen Volksgruppe vertritt. Keine Aktuellberichte in dieser Ansicht. Add this to Google Bookmarks." The header had schützenbund as the highest ranking search term. It is followed by sind, suche, and heimat which isn't as ranked as highly as schützenbund. The next words they uses is sich. tirol was included and might not be viewed by web engines.

SEEK SUBSEQUENT WEB PAGES

Schützenverein Lauertal Burglauer e.V.

23 Burgläurer MTB-Biathlons sind Online -.

Feldschützen Courlevon

Wir freuen uns, dass Sie sich für unseren Verein interessieren. Verweilen Sie doch etwas auf unserer Seite und schauen Sie sich an,. Was wir alles zu bieten haben.

Schützen Dremmen - Home

Parlamentarier machen sich vor Ort schlau.

Schützen Ehrenbreitstein

Liebe Schützenschwestern und Schützenbrüder,. Liebe Besucherinnen und Besucher unserer Internetseite! Ich darf Sie als 1. Schützenbruderschaft Ehrenbreitstein auf das Herzlichste begrüßen und mich im Namen der Mitglieder für Ihr Interesse an unserem Internetauftritt bedanken. Besuchen Sie uns für ein Probetraining, wir freuen uns immer über interessierte Gäste! .